Blog

СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ТА СТАЖУВАННЯ В ЗВО СЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ НА 2021/2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Міністерство освіти, науки, досліджень та спорту Словацької Республіки пропонує двосторонні стипендії іноземним громадянам на навчальний рік 2021/2022 на основі двосторонніх угод (між урядами / міністерствами). Стипендії призначаються кандидатам, призначеним компетентними органами країн, що мають право на участь. Національними органами влади є або міністерства освіти, або / та відповідні установи, призначені міністерствами у своїй країні. Заяви, надіслані окремими заявниками

НАГОРОДА ПРИНЦА ФЕЙСАЛА БІН ФАХАДА ЗА СПОРТИВНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Премія принца Фейсала бін Фахада – це міжнародна грантова програма для досліджень, спрямована на спортивні дослідницькі проєкти, пов’язані з Королівством Саудівська Аравія. Премія спрямована на підтримку жорстких, інтелектуально-амбіційних та технічно обґрунтованих досліджень, що відповідають найбільш актуальним питанням та вагомим можливостям у спорті. Програма спрямована фінансово підтримати наукову роботу, яка розробляє нові фундаментальні знання або спирається

Упровадження інноваційних курсів, розроблених в рамках проєкту програми Європейського Союзу Erasmus+ напряму KA2. №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED»

Вже другий рік поспіль упроваджуються в освітній процес університету інноваційні курси, розроблені в рамках проєкту програми Європейського Союзу Erasmus+ напряму KA2. №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED». За цей час навчальні дисципліни освітніх рівнів «бакалавр» (“Цифрові інструменти в освітній діяльності вчителя”, “Інноваційні технології та інструменти в освітньому процесі”) та

Університет Григорія Сковороди в Переяславі став учасником проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ)

Університет Григорія Сковороди в Переяславі став учасником проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ), що має на меті об’єднати професійну спільноту освітян середньої та вищої освіти, який розпочався 1 серпня 2020 року та триватиме по 31 липня 2022 рік. Результатом діяльності проєкту Academic IQ, співпраці українських та

Розпочинається реалізація проєкту програми ЄС ERASMUS+ KA2: CBHE “University Teachers’ Certification Centres: Innovative Approach to Promotion Teaching Excellence (UTTERLY)”

Виконавчим агентством з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА) Європейської Комісії нещодавно було оголошено результати конкурсу проєктів 2020 року. Серед переможців відзначено і проєкт “University Teachers’ Certification Centres: Innovative Approach to Promotion Teaching Excellence (UTTERLY)”. Учасниками проєкту є Львівський національний університет імені Івана Франка (грантхолдер), Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, Центральноукраїнський

З 14 по 17 грудня 2020 року для студентів спеціальності «Професійна освіта» було проведено серію освітніх семінарів та тренінгів в рамках дисемінації результатів україно-чеського проєкту «Зміна педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті»

З 14 по 17 грудня 2020 року для студентів спеціальності «Професійна освіта» було проведено серію освітніх семінарів та тренінгів в рамках дисемінації результатів україно-чеського проєкту «Зміна педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», що реалізується спільно з Університетом імені Т.Г. Масарика та Чеською агенцією розвитку. Безперечно, можливість участі нашого університету у розповсюдженні міжнародних проєктів –

Проведено семінари на матеріалах проєкту “Зміни педагогічних факультетів та універитетів у 21 столітті”

Початок грудня став насиченим і цікавим не лише для викладацького та студентського складу нашого ЗВО, а й для партнерських закладів – ЗВО, коледжів та шкіл. В рамках міжнародного проєкту «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», що реалізує Університет імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку, викладачами університету-учасниками проєкту було проведено тижневу серію навчальних

Оголошено про початок відбору на участь у навчальних тренінгах та семінарах у рамках дисемінації результатів проєкту «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті»

Шановні колеги! Хочемо повідомити про завершення проходження навчальних тренінгів та семінарів у рамках україно-чеського проєкту «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», який реалізує Університет імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку для науково-педагогічних працівників нашого ЗВО, що тривало протягом жовтня – грудня 2020 року. Запрошуємо долучитися до дисемінації результатів проєкту, а саме до

Розпочався відбір учасників навчального онлайн курсу з вивчення китайської мови

Запрошуємо професорсько-викладацький і студентський склад університету до участі у відборі учасників навчального онлайн курсу з вивчення китайської мови!Критерії відбору: висока мотивація до навчання; готовність відвідувати онлайн заняття двічі на тиждень упродовж щонайменше 10 місяців (включаючи тритижневий канікулярний період); володіння англійською мовою на рівні не нижче середнього; відповідальність за повне доброчесне проходження курсу. Просимо усіх зацікавлених

В рамках програми British Council Ukraine «САМ Україна» відбулось розповсюдження результатів проєкту Erasmus+ KA2 «Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching Instruments – MoPED».

21 вересня 2020 року Університет Григорія Сковороди в Переяславі та Донбаський державний педагогічний університет розпочали реалізацію програми British Council Ukraine «САМ Україна», метою якої було сприяння розвитку академічної мобільності студентів України. В рамках програми відбулось розповсюдження результатів проєкту Erasmus+ KA2 №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching Instruments – MoPED». Студентам за обміном від Донбаського державного педагогічного університету на базі матеріалів проєкту було

Skip to content